Service Excellence – luksusmatkailun asiakaspalveluvalmennus

Luksusmatkailusssa menestyminen edellyttää yritykseltä jatkuvaa kehittymistä. Asiakkaiden odotukset palvelun laadusta ovat korkealla ja pieniäkin parantamisen paikkoja voi olla haastavaa löytää. Service Excellence -asiakaspalveluvalmennuksen tavoitteena on tuoda konkreettisia työkaluja ja systemaattinen lähestymistapa vaativimpien asiakassegmenttien palveluiden tuottamiseen. Koulutuksen sisältö on rakennettu erityisesti yrityksille, joissa jatkuva kehittämistyö sekä sisäinen kouluttaminen kuuluvat normaaliin osaan arkea.

Ilmoittaudu mukaan!

Syyskuussa 2020 ensimmäistä kertaa Suomessa toteutettavasta Service Excellence-asiakaspalveluvalmennuksesta vastaa maailmalla tunnettu ja maineikas EHL Advisory Services SA. Valmennus toteutetaan Rovaniemellä ja yhteistyöstä vastaa Suomessa yksinoikeudella REDU Edu Oy.

Hinta: 6 tehokasta valmennuspäivää 6 200 € + alv/ hlö

Koulutusajankohdat ja sisällöt

Huom! Korona-viruksen takia olemme joutuneet siirtämään koulutuksen aloitusta aiemmin ilmoitetusta ajankohdasta myöhemmäksi. Ilmoittelemme kevään aikana tarkemmin ajankohdista.

Module 1: Essentials for Front Line Staff
1.–2. syyskuuta, 2020, Rovaniemi (koulutus on englanniksi)

Koulutuksen aiheina mm.
• Laadukkaan palvelun varmistaminen ja
asiakkaan sitouttaminen
• Viestintä vaativien asiakkaiden kanssa:
puhuttelu, sanavalinnat, kyselytekniikat,
sanaton viestintä, tunteet
• Asiakkaan lähestyminen proaktiivisesti ja
hienovaraisesti. Palautteen käsittely

Module 2: Essentials for Managers
& Management Team

27-28. lokakuuta 2020,  Rovaniemi (koulutus on englanniksi)

Koulutuksen aiheina mm.
• Miten kasvattaa organisaatiota
asiakkaiden mukana?
• Miten jalkauttaa ylivertainen
palvelukulttuuri kaikkiin kohtaamisiin?
• Miten saada palvelukulttuuri
kukoistamaan tiimin dynamiikkaan
vaikuttamalla?
• Työntekijöiden sitouttaminen, coaching ja
johdon tuki
• Luottamuksen rakentaminen

Module 3: Engaging transformation and
developing customer orientation

aika tarkentuu myöhemmin, Rovaniemi (koulutus on englanniksi)

Koulutuksen aiheina mm.
• Muutosjohtamisen tehokkaimmat työkalut
• Näkemyserot ja niiden analysointi
• Motivoiminen muutoksessa
• Suunnitelmallinen eteneminen
muutoksessa

REDU-EDU-Service-Excellence.jpg

Lisätiedot ja ilmoittautuminen:

Kari Rekilä
Toimitusjohtaja
REDU Edu Oy
p. 0400 374 668

www.ehl.edu

REDU-Edu-Oy-logo.pngehladvisory.com  Suomen vahvimmat Redu edu.jpg    LuotettavaKumppani.png

 

Verkkopalvelumme käyttää evästeitä, lue lisää evästeistä. Jatkamalla sivuston selailua hyväksyt evästeiden käytön. [Hyväksyn ehdot]
OK