Lapin koulutuskeskus REDU

REDU uutiset ja tiedotteet

Tältä sivulta löytyvät kaikki redu.fi -sivuilla julkaisussa olevat uutiset ja tiedotteet lukuun ottamatta virallisia tiedotteita.

Kuntayhtymän viralliset tiedoteet löydät viralliselta ilmoitustalulta, jotka löydät täältä.

Aiemmin julkaisussa olleet uutiset ja tiedotteet löydät tiedotearkistosta.
REDUn uutiset ja tiedotteet

Yrittäjyysvalmennuksista apua liiketoiminnan käynnistämiseen

Työ- ja elinkeinotoimiston kanssa toteutettaviin yrittäjyysvalmennuksiin voit osallistua paikan päällä Rovaniemellä tai verkko-opintoina.
Julkaistu: 17.10.2018 14:21

Kasvata kilpailukykyäsi digipainotteisessa yrittäjävalmennuksessa

Digipainotteinen yrittäjävalmennus alkaa oppisopimuskoulutuksena marraskuussa 2018. Koulutus toteutetaan Lapin koulutuskeskus REDUn ja Reddo Partners Oy:n asiantuntijakouluttajien yhteistyönä. Valmentajina toimivat Anne Liedes REDUsta sekä Jani Siivola ja Teija Mikkola Reddolta.
Julkaistu: 20.9.2018 9:15

Rovaniemen koulutuskuntayhtymä REDUn johtajaksi Saija Niemelä-Pentti

Rovaniemen koulutuskuntayhtymän yhtymäkokous on valinnut 15.6.2018 kokouksessaan uudeksi kuntayhtymän johtajaksi kasvatustieteen maisteri Saija Niemelä-Pentin. Tällä hetkellä Niemelä-Pentti toimii Oulun seudun koulutuskuntayhtymän kehittämisjohtaja-vararehtorina. Niemelä-Pentti aloittaa tehtävässä 1.8.2018 alkaen tai sopimuksen mukaan.
Julkaistu: 15.6.2018 14:00