Lapin koulutuskeskus REDU

REDU uutiset ja tiedotteet

Tältä sivulta löytyvät kaikki redu.fi -sivuilla julkaisussa olevat uutiset ja tiedotteet lukuun ottamatta virallisia tiedotteita.

Kuntayhtymän viralliset tiedoteet löydät viralliselta ilmoitustalulta, jotka löydät täältä.

Aiemmin julkaisussa olleet uutiset ja tiedotteet löydät tiedotearkistosta.
REDUn uutiset ja tiedotteet

#Hyvinvoiva amis - Peruskoulusta ammattiopintoihin ja työelämään Lapissa

#Hyvinvoiva amis –hanke kehittää lappilaisten nuorten siirtymistä peruskoulusta ammattiopintoihin ja ammattiopinnoista työelämään sekä vahvistaa nuorten ammatillisten opintojen edistymistä ja tutkintojen suorittamista.
Julkaistu: 10.12.2018 13:18

Luonnontuotteita pohjoisesta

Luonnontuoteala kasvaa nopeasti ja Lapin luonnosta jalostetuille tuotteille on kysyntää. REDUn Kemijärven toimintayksikössä alkaa seuraavan kerran tammikuussa luonnonvaratuottajan koulutus.
Julkaistu: 5.12.2018 12:13

Osaamisperusteisuutta kehitetään kansainvälisesti

Kansainvälisen PE-LE hankkeen valmistelevaan kokoukseen saapui REDUn vieraaksi kumppaneita Ruotsista ja Virosta.
Julkaistu: 28.11.2018 14:44

Katumuotia kirpputoreilta

Street Fashion 2019 -muotitapahtuma esittelee katumuotia Nuorisokeskus Mondella perjantaina 23.11.
Julkaistu: 16.11.2018 14:48

Kasvata kilpailukykyäsi digipainotteisessa yrittäjävalmennuksessa

Digipainotteinen yrittäjävalmennus alkaa oppisopimuskoulutuksena marraskuussa 2018. Koulutus toteutetaan Lapin koulutuskeskus REDUn ja Reddo Partners Oy:n asiantuntijakouluttajien yhteistyönä. Valmentajina toimivat Anne Liedes REDUsta sekä Jani Siivola ja Teija Mikkola Reddolta.
Julkaistu: 20.9.2018 9:15

Rovaniemen koulutuskuntayhtymä REDUn johtajaksi Saija Niemelä-Pentti

Rovaniemen koulutuskuntayhtymän yhtymäkokous on valinnut 15.6.2018 kokouksessaan uudeksi kuntayhtymän johtajaksi kasvatustieteen maisteri Saija Niemelä-Pentin. Tällä hetkellä Niemelä-Pentti toimii Oulun seudun koulutuskuntayhtymän kehittämisjohtaja-vararehtorina. Niemelä-Pentti aloittaa tehtävässä 1.8.2018 alkaen tai sopimuksen mukaan.
Julkaistu: 15.6.2018 14:00