Lapin koulutuskeskus REDU

Ajankohtaista REDUssa, uutiset tiedotteet ja tapahtumat

Julkaistu: 18.2.2019
"Hae ammatilliseen koulutukseen!" - kirje nuorille ammatilliselta opettajalta

Oula Jumisko web.jpg

Ammatillinen opettaja Oula Jumisko kirjoitti nuorille kirjeen, jossa hän kannustaa rohkeasti hakemaan yhteishaussa ja opiskelemaan omasta mielestä kiinnostavia aloja. Lue Oulan kirje täältä!

Julkaistu: 1.2.2019
Osaamista työelämän tarpeisiin

osaamista työvoimapoolista web.jpg

Osaamista työvoimapoolista -hanke edistää osaavan työvoiman saatavuutta

Julkaistu: 31.1.2019
Rovaniemen kaupungin kesätyöhaku helmikuussa

Kaupungin kesätyöt 2019 juliste.jpg

Vuosina 2002-2003 syntyneiden kesätyöhaku Rovaniemen kaupungin kesätyöpaikkoihin on käynnissä helmikuun ajan.

Julkaistu: 24.1.2019
Taitaja2019 matkailulajin semifinaali kisataan Rovaniemellä 30.1.2019

taitaja-semifinaaliviikko6.jpg

Ammattitaidon SM-kilpailun Taitajan finaali järjestetään toukokuussa Joensuussa. Taitaja-tapahtuma on Suomen suurin vuosittain järjestettävä ammatillisen koulutuksen tapahtuma. Suomenmestaruuksista kilpaillaan 43 lajissa. Kilpailu on avoin kaikille ammatillisessa koulutuksessa opiskeleville nuorille.

Julkaistu: 18.1.2019
Urakoitsijaksi Lapin suurhankkeisiin

tehdas_www.jpg

Lappiin on suunnitteilla kansainvälisiä suurhankkeita, joiden onnistumiseen tarvitaan monipuolisesti Lapin pienten ja keskisuurten yritysten osaamista ja ammattitaitoa. Suurten kansainvälisten yritysten kanssa toimimisessa paikalliset yrittäjät törmäävät kuitenkin aivan uudenlaisiin vaatimuksiin ja haasteisiin. Lapin koulutuskeskus REDU järjestää yrittäjille nelipäiväisen koulutuksen, josta saa eväitä ja ohjeistusta suurhankkeisiin osallistumiseen.

Julkaistu: 14.12.2018
Lappilaiset oppilaitokset tiivistävät yhteistyötään ja koulutuskumppanuutta

Kuva koulutuskumppanuuden allekirjoitustilaisuudesta, kuvannut Marko Junttila

Perjantaina 14.12. Rovaniemen koulutuskuntayhtymä REDU, Lapin Yliopisto, Kemi-Tornionlaakson koulutuskuntayhtymä Lappia, Lapin ammattikorkeakoulu Oy ja Lapin Kesäyliopisto allekirjoittivat sopimuksen sitoutumisesta koulutuskumppanuuteen ja yhteistyöhön.